perjantai 15. marraskuuta 2013

Treeniä ja lainaa

Tällä viikolla kävin hallilla kahdesti. Molemmille pojille keskiviikkona malttia kontakteille, Noahlle takaakiertoja ja Takulle ihan normaalisuunnan hyppyjä  : D   Torstaina kävin tekemässä itsenäisiä keppejä molemmille ulkokentällä.

Noahlla tosiaan tuntuu, että palaset ovat loksahtaneet paikoilleen. Tekee esteitä ihan uudenlaisella itsevarmuudella ja kontakteillakin pysyy hyvin kun itse maltan sitä vaatia. Takaakierroissa ei tässä nyt mitään ongelmaa ja hyvin onnistui putki - A- erottelu, kepeiltä poispäinkääntö leijeröiden ohjausta keppien takaa jne. Kepit torstaina meni tosi hienosti... ainut pieni ongelma, että on niin ehdollistunut etupalkkaan, ettei meinaa edes kutsusta tulla palkalle käteen, jos olen kaukana sivussa?! Jep.... ja ei kun treeniä taas :)

Takun kanssakaan ei treenilöissä mitään ongelmaa. Sen kanssa lisäksi pienen ratapätkän suorittamista ohjaajan ollessa paikoillaan. Taku saa aika kiksit kun saa tehdä juttuja kaukana munsta :)  Takun kanssa pitäisi opetella avokulman jyrkkä haku ilman mun liikettä. Mun liikkeellä malttaa mennä oikeaan väliin, mutta ilman liikettä helposti ajautuu toiseen tai jopa kolmanteen väliin... umpikulmassa ei ongelmia. Löysin siis jotain treenattavaa Oravan kanssa!

Ja sitten siihen lainaosuuteen... torstaina pääsin ihan omasta aloitteestani ohjaamaan aikamoista medi-kelpietä Ekaa! Eka kisaa medi 3-luokassa omistajansa kanssa ja olen huomannut sen olevan erittäin potentiaalinen koira, joten pakkohan sitä oli päästä testaamaan! Tiina on kyllä kouluttanut tän tyypin hienosti sillä ensimmäistä kertaa ikinä treenattiin yhdessä ja koira tuntui olevan niin mun ohjauksessa. Tiina lupasi sen mun lainaan muutamaan kisaan. Katsotaan mitä tästä tulee. Koirassa ainakaan ei ole mitään vikaa  8)

Vähän treeniä:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti